មេរៀនទី១៦: បង្កើតរូបផែនដី
១ ដំបូងយើងបង្កើត Layer ថ្មីមួយដែលមាន ទទឹង (៩០០ px) បណ្ដោយ ( ៦០០ px)
- ត្រង់ចំណុច Set background Color សូមជ្រើសរើសយកពណ៌ សមួយ ខ្មៅមួយ
- ចូល Filter => Render => Clouds
- ចុច Filter => Distort => Twirl… ត្រង់ Angle: (170o)
- ចុច Filter => Distort => ZigZag..=> Amount: (50), Ridges: (10) => OK

២ បន្ទាប់មកឈរលើ Layer ដដែលនោះ
- ចុច ( Ctrl + T) បន្ទាប់មកចុចលើ Mouse ខាងស្ដាំហើយកពាក្យ Perstective ហើយចាប់ទាញជ្រុងខាងក្រោមចេញក្រៅ ឯខាងលើរុញចូលក្នុង ហើយអូសវាចុះក្រោមឲ្យនៅត្រឹមពាក់កណ្ដាល ។
- ចុច ( Ctrl + U) ត្រង់ Hue: (200), Saturation: (100) កុំភ្លេចគ្រិសត្រង់ Colorizes
- បង្កើត Layer ថ្មីមួយហើយអូសវាមកក្រោមគេ រូចចាក់ពណ៌ខ្មៅ
- យក Tool កាត់ជ្រុងមកគួសលើវាឲ្យនៅសល់គានតិចៗ ត្រង់ Feather:(10 px) ហើយចុច(Shift + Ctrl + I) បន្តាប់មកចុច Backspace ដើម្បីលុបតិចៗ

៣ បន្ទាប់មកយក Layer ពណ៌ខ្មៅដាក់លើវិញ
- ចូល Filter => Render => Lens Flare.. ត្រង់ Brightness (105) យកខាងលើបង្អស់ ហើយចូលទៅម្ដងទៀត ប៉ុន្តែយកខាងក្រោមបន្តាប់គ្នានោះ
- ចុចត្រង់ Normal យក Linear Dodge (Add)

- សូមអ្នកចំឡងវាឲ្យបានពីរហើយដាក់រូបភាពឲ្យជាប់គ្នា បញ្ជាក់សូមឲ្យវារាងចតុកោណកែងបន្ទាប់មក Merge វាបញ្ចូលគ្នា
- យក Tool កាត់ជាជ្រុងមកគូសឲ្យពេញ Layer ហើយចូល Image => Crop ហើយដោះSelect (Ctrl + D) ហើយឈរនៅលើវាដដែល
- ចូល 3D => New shape From Layer => Sphere ក្រោយមកបានរូបដែលមូលដូចផែនដីមួយ

- ឈរលើវាហើយចុច ( Ctrl + U) គ្រិសត្រង់ Colorize ត្រង់កណ្ដាលយក (១០០%)ត្រង់លើគេបំផុតយក (៤០%) => OK ហើយចំឡងវាមួយទៀត
- ឈរលើ Layer Copy នោះ ហើយចុច ( Ctrl + U) ប៉ុន្តែត្រង់ Colorize មិនគ្រិសទេត្រង់កណ្ដាលយក (១០០%)ដដែល ត្រង់លើគេបំផុតយក (-៤០%) => OK ត្រង់Normal យកColor Dodge ហើយចុច (Ctrl + S ) ហើយមកមើលរូបផែនដីនោះ នឹងក្លាយជាពណ៌ដូចដែលអ្នកបានធ្វើនោះ
- ចំឡងវាឲ្យបានបីហើយដំរាបវាពីតូចមកធំដូចរូបខាងក្រោម

- ហើយចុចលើ Mouse ស្ដាំហើយយកពាក្យថា Convert to smart Object ហើយចុចMouse ស្ដាំលើវាម្ដងទៀតហើយយកពាក្យថា Rasterize Layer នោះវានឹងក្លាយជា Layer ធម្មតា
- រូបមួយនេះសម្រាប់ធ្វើស្រមោល សូមអ្នកកែច្នៃដោយខ្លួនឯងឲ្យដូចរូបភាព ៕

Post a Comment